• 26 listopada 2022

Warzywa są bogate w witaminy, minerały i antyoksydanty. Często są pomijane jako dodatek do diety. Najświeższe, surowe odmiany są świetne do oczyszczania, nawadniania i odżywiania organizmu. Warto uczynić je częścią swojego codziennego planu posiłków. Jak można jeść więcej warzyw i owoców?

Dążysz do tego, by zdrowiej się odżywiać? Teraz jest na to dobry czas!

Początek jesieni to czas, kiedy prawie wszystko jest jeszcze w sezonie. O tej porze roku jest co jeść: śliwki i borówki, jabłka, winogrona, winogrona, a także jarmuż, szpinak i cukinia. Warto to wykorzystać i zdrowo odżywiać się każdego dnia. Jak zacząć? Poniżej zdradzamy kilka trików!

Zielone smoothie to świetny sposób na rozpoczęcie dnia

Zielone smoothie to świetny sposób, aby wprowadzić do swojej diety więcej owoców i warzyw liściastych. Zielone smoothie można zrobić w zaledwie kilku krokach. Wszystko, czego potrzebujesz to blender, ulubione owoce i warzywa. Na co czekasz? Zaczynajmy!

  • Zblenduj 1-2 garście zielonych liści - szpinak, jarmuż, pietruszka i rukola to dobre opcje.
  • Teraz nadszedł czas, aby dodać do swojego smoothie słodkie owoce. Wybierz dojrzałe banany i mango, aby uzyskać gładką konsystencję.
  • Możesz dodać więcej - nektarynki lub borówki, maliny, awokado, itp. Ty wybierasz!
  • Zmiksuj wszystko z odrobiną wody do uzyskania gładkiej konsystencji.
  • Ciesz się swoją zieleniną!

Warzywa

Zainspiruj się zdrowymi trendami warzywnymi

Wege-burgery z kalafiora Spring rolls z chrupiącymi warzywami Kokosowe ciasto marchewkowe Fit spaghetti z cukinii? Jest wiele możliwości. Wegańskie jedzenie jest pyszne i zdrowe. Większość wegańskich przepisów opiera się na warzywach. Nawet jeśli twoja dieta nie jest oparta na roślinach, nadal możesz cieszyć się swoimi ulubionymi potrawami, przygotowując ich wegańską wersję.

Ciesz się swoimi sałatkami

Jest to obowiązkowy punkt programu na lunch i kolację. Zdrowe jedzenie nie musi być trudne lub pracochłonne do przygotowania. Prostsze jest często lepsze. Ciało preferuje proste kombinacje. Jako bazy użyj ponownie zielonych liści. Możesz dodać 2-3 dodatkowe składniki, aby dopasować je do własnych upodobań. Awokado? Pomidory? Ogórki? Możesz wybrać to, co lubisz najbardziej. To wszystko. Skończyłeś!

A co powiesz na zdrowy posiłek z pudełka?

Brakuje Ci czasu? Możesz rozważyć zamówienie dostawy dobrej jakości cateringu dietetycznego. Jest to świetna alternatywa dla jedzenia na mieście. Dieta pudełkowa obejmuje więcej niż pięć posiłków w ciągu dnia. Może być również źródłem inspiracji do gotowania. Poznasz zdrowe przepisy, które będziesz mógł wykorzystać we własnej kuchni.

Top